Mucizem06 eğer yaşın ve şartların müsait ise 2,3,4 .... denemelisin bence . 2 yıl kadar çocuk istedik farklı doktorlara gittim yumurta takibi yaptılar eşim ilaç kullandı ben klomen çatlatma iğnesi bir kez de femera kullandım ama olmadı . Hatta bir doktorum yumurta takibi diye birşey yok senin kilon fazla diyet egzersiz yap hamile kalırsın dedi ama yapamadım 😔 son gittiğim doktor muayenenin ertesi günü rahim filmi çekti . Bir sonra ki ay femera+çatlatma iğnesi ilişki önerdiği tarih itibariyle de duphaston başladı şu an 19. Haftadayım 🙏🏼🙏🏼 Darısı en kısa zamanda en güzel şekilde başınıza olsun 🙏🏼 Amin