AyseAyseAyse İyi akşamlar kızlar. Çakmak Erdem hastanesine giden orada doğum yapan var mı acaba. Doktorunuz kimdi. Nasıl doğum yaptınız memnun kaldınız mı. Yardımcı olursanız çok sevinirim💖
Gzd_ AyseAyseAyse kuzenim doğurdu yeni sayılır haftaya 40 çıkarıcak çok memnundu normal doğurdu doktorun adını hatırlamıyorum fakat zaten doğuma yetişememiş kuzenim hemencik doğurmuş 🙂