Angello Gobek deligim sulaniyo byle sari kabk tutuyo kokulu smside beyaz sivi gelmis az bisi basina byle bisi gelen var mi endiseleniyorum 20+6 haftaligim
mavisimm Angello Canim hemsireyim. Korkulacak bir durum degil. Sadece iltihaplanmis doktor antibiyotikli krem varir cabucak gecer insAllah. Cok gecmis olsun.
Haticetarhan Angello bende de olmuştu o batikonla temizleyip antibiyotik krem kullandım 2-3 güne geçmişti telaşlanma sende
Angello Guldenece_2525 cuma gunu gidicez randevumuz var cok korkuyorum endiseleniyorum ins korkulck bisi yoktur
Sweetblonde88 Angello kötü bişey oldugunu sanmıyorum ama aile hekimi de yardımcı olabilir cumaya kadar beklemek istemezsen.
Guldenece_2525 Angello cumayı bekleme istersen canım aile hekimide anlar belki bir onada görün istersen..
Angello Sweetblonde88 evet olabilir kendi doktorumun gormesini istedigim icin oyle yazdim ilk gebeligim o yzden endiseleniyorum
Angello Guldenece_2525 bugun gidebilirsem gostericm aile hekimine hava cok kotu gidemezsem artik yarin yapcak bisi yok cok endiseleniyorum uyuyamadim gece resmen
Guldenece_2525 Angello bebek için endişelenme canım sıkıntı olmaz inşallah seninle alakalı bir durumdur inşallah bebeği koruyan rahim ve kese var sonuçta..
Durkayaelmas Angello hamile kalmadan once ayni seyi yasadim pek onemsemedim hamile kalinca kendiliginden duzeldi 5 aydir akinti koku yok
198723 Angello benimde olmuştu enfeksiyon canım krem vermisti doktorum hemen geçti bide ıslak kalmayacak kulak çöpü ile kurula hep demişti