mavera Zeh1 aileler birkaç parça zıbın hastane çıkışı tulum falan aldı battaniyeleri i falan,kendim alışverişe Bi iki hafta sonra başlamayı düşünüyorum inşallah 🙏şu an 23 haftalığım. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah hepimiz ❤️
Kk39 Ufaktan başladık biraz zıbın biraz hastane çıkışı gördükçe beğendikçe indirim kollayarak alıyoruz
Guler_14 Gullbrk arkadaşlar bende başlamadım liste yapan varsa atabılırmı unutursak dıye bende liste yazmak istıyorum
fatma1993 23+2olucaz daha alamadim aliriz insaAllahh....cicili bicili kizimiza ....mayis basi annesiyim nisanda da olabilir ama gunler yavas yavas azaliyor bakalim...
Sedanur26 Beşik küvet ana kucağı nı aldık bi kaç parça da kıyafet aldık bebek arabası be diğer ıvır zıvırlar kaldı
Busecelikcan Ben bayağı bir şey aldım bebek arabası küvet zıbın tek alt saç bantı bonesi tulum 5li takım önlük çorap battaniye ohooo dayanamayıp alanlardanım 🤭😁
Ozgnrgl Gardrop, banyo plastik malzemeleri, battaniyeler, muslinleri aldim. Kıyafette 5 takım fln 0-3 ay almışım yenidogana büyük dediler yenidogan icin 10 lu hastane çıkışı 2 takım 4 te tulum aldim. Gerisi duruyor 😄
Aslianil Zeh1 daha baslamadik🤭 bu ay sonu baslicaz insallah ufak ufak simdilik bakiyirum bir turlu karar veremiuorum ... Cok guzel seyler var cesit cesit 💖 bizimde kizimiz olucak insallh.