Bize de erkek demişti doktor ikili testte de kesin değil daha . Pztesi gidecez inşallah o zam öğrenicez. Cinsiyetinu:) çok da önemli diil bence.saglikli olsun .Allah in izniyle .
Isim arıyoruz bizde .
Alparslan diyo eşim .
Kayinvalidemler halıl efe . Ya da halıl emir
Nehar ismini duyduk .
Ertuğrul düşündük onuda bi tanıdık koymuş:))
Öyle. Arıyoruz yavaştan bizde.erken .4 .ayimizdayiz bizde🌻🎀