Busebalcom Arkadaşlar kızım hala gelmek bilmiyor ve grip oldum çok kötü yatıyorum nefes dahi alamıyorum yatarken tükürüğün genzim kaçtı ölüyorum sandım 39 haftalığız sancılarım cok hafif var ama önerileriniz varmı acaba?
Deletedmom293 Busebalcom düne kadar aynı durumdaydık. Bugün daha iyiyim çok şükür. Hatta doktorum çok kızdı kendini neden korumuyorsun diye😔 şimdi 39+5 iz. Benimde kız ama yok yani gelmiyor..😔 evin içinde yürüyorum filan ama yerleri güzel sanırım hiç gelesi yok gibi.
uruk1 Sıcak suda oturup bekleyin. Böl hurma yiyin. Bolca yürüyüş yapın ve bolca merdiven inip çıkın sağlıkla gelsin inşallah
Busebalcom uruk1 sıcak duşu denedim kuvveti dolduruyorum ama karnıma gelmiycek şekilde bebek kakasını yapıyormuş bildiğim kadarıyla canım
Busebalcom Mehtaponur valla ateş imin cıkmasında korkuyorum genelde 40 buldumu bayılıyorum Allah korusun banyoda düşerim falan diye yerimden kığırdamıyprum serum taktırıcam eşimde gece geç saatte geldiği için anca korkum ondan yani Bi an önce gelsin ailemde uzakta anlıycagın zor durumdaym🙂
rrabiagur Biz de 38+0 olduk ama hiç belirti yok hatta hareketleri yukarda hissediyorum sizin de öyle mi ?
Mehtaponur Busebalcom Allah yardımcın olsun canım Zor çünkü tüm vücud gripkgripken halsiz bitkin kırgın oluyo.
Deletedmom293 akrky kesinlikle. Birde gripten dolayı ateşlendim hastaneye gittim bebeğin kalp atışları yükselmiş ateşimi düşürdüler tekrar nst ye aldılar normale düştü çok şükür ama benim ömrümden ömür gitti yani. Gelsinler artık gözümüzün önünde olsunlar🙏🏻