Meraba kızlar adetim 21 gün gecikti 13 gecikince Dr gittim hamilemiyim diye belirtilerimde vardı normalde düzenli adet döngüm var hiç gecikmez di ilk defa geciyor ultrasona bakıldı kan testleri yapıldı gebelik yok dedi insülin direnci yüksek çıkmiş onun dışında herşey normal dedi adet söktürücü verdi kullandım bitti hala gelmedi gün aşırı arayla kasık ağrısı bel ağrısı halsizlik VS yaşıyorum geçiyor bnde anlamadım neden bu kadar gecikti insülin direncinden olabilir mi