Eceklc 15 de kız dediler. Eşim hariç kimseye demedim. İnmemiş testis olabilir beklemek gerek denildi. 20 de gittim kız olduğu kesinleşti. Doktorun sana kesinlik olasılığından bahsedecektir zaten. Ben illa öğrenmek için uğraşmadım akışına bıraktım. Değişti demeleri hiç hoşuma gitmezdi çünkü☺️