canimoglum53 Alice benim arkadasim orda ebe. Bir diger arkadasimda martta orada doguracak. Ben cok olumsuz seyler duydum hakkinda malesef. Cok cok memnun kalani da okudum burda :)ben camlica medipolde dogurdum 2 hafta once oradan cok memnun kaldim
KardelenKA Alice bende beklim burda kontroller için oraya gidiyorum doğumuda orda düşünüyorum 38 haftamız bitti bugün
Alice canimoglum53 bayadır kontrollerim orada daha hastane degiştirmem malesef zaten doktorumuzda yarı yolda bıraktı ayrıldı hastaneden doktor değişikliligide yaptım
Alice KardelenKA bende ona güdiyorum ama fazla sıcak bulamadım ya hep ben soru soruyorum kendisi fazla bişey açıklamıyor numarasını bile agzımla istedim doktorlar kendisi teklif eder normalde kadriye şenere gidiyordum o çok iyiydi hastaneden ayrıldı mecbur gülçine gidiyorum
KardelenKA Alice bende zorunlu kaldım valla biraz soğuk başka da iyi doktor yok hastanede o yüzden devam ediyorum
Alice KardelenKA yasemin çakar kement çok iyi diyorlar bu hafta gittigimde onunla konuşucam ona alıcam randevu instegramda da hep dogum fotografı paylaşıyor sanada söyleyim belki iyi olur sende gülçin hanımı begenmediysen bide ona bak derim canım