Basaktelli benim de kese kaymıştı bozulmuştu ,neden aramayın altında ben de çok aradım vicdan yaptım ama genelde ilk 3 ayda düşük olursa ya engelli bebek ya da problemli gebelik olacağı içinmiş.Baska bir nedeni yok ve tıp normal karşılıyor,her ne kadar biz çok uzulsekte tüm doktorlar böyle acikliyor yaşayan bilir yine 😏