AylaNur_
Canım idrar restini agdetten 5 gün geçince yapmıştım negatif çıktı tek çizgi 😢 6 gün geçince kan verdim yine negatif çıktı 😒 şimdi 8 gün geçti gelen giden yok. Doktora sordum geç döllenmede olabilirmiş. İki hafta daha bekleyelim dedi ona göre kan verecm bakacaz artık ama beklemek çok zor Allahım sabır güç saglıklı evlat versin bana ve hepimize canım.