Gokcen38 1 haftadır yoğun sancim var bebeğinin hareketleri artık çok huzursuzmus açılmam 1 cm ilerlemiyo açılmam artmazsa suni sanci düşünüyorlar ama bebeğim kaldiramayabilirmis o yüzden açılmam olması için ne yapabilirim yardım edin lütfen
Yavyumbebegim Gokcen38 kaç haftalıksınız ? daha zamanınız varsa gün içinde sürekli yürüyüş yapın çömelin uzun süre öyle kalın. Ben 39 haftaya girdim Salı günü suni sancıyla başlatcam dedi bende 1 haftadır uğraşıyorum açılmam var mı bilmiyorum ağrılarım az az geliyor
Loya06 Gokcen38 tarçın çayı tüket canım sz bişey kaynat iç inanılmaz işe yarıyo iöine de az limon damlat bunu içemezsen papatya çayıda çok işe yarıyo deneyenler var benim bi arkadaşım açılması için tarçını yaptı sabahı doğurdu
Tubakrblt Meryem ana otu diye duydum ve yogurtunun icine tarcin dök ye. Squat yapabilirsin merdiven in cik bol bol ve iliski diye biliorum
Gokcen38 Gozde_32 sezeryan önermediler henüz bende doğal yollarla açılma olmasını sağlamaya çalışıyorum
Tubakrblt Gokcen38 hayir sadece iyi gelir bence benim elimde olsa bende yapardim ama esim cok korkuyo 🤷🏽♀️
Gokcen38 Gozde_32 evet bekle dediler açılma olması için olmazsa zaten büyük ihtimalle sezeryan diyecekler
Tubakrblt Gozde_32 sezeryandan iyidir bence. Sezeryandan sonrasini düsünün bide. Artik 90% kadinlari suni sanciyla dogurtuolsr ztn allahin izniyle hicbisey olmaz