neslim1995 24 haftalığım. Başından beri Buharada Fatma hanıma gidiyorum. Gayet ilgili ve sakin bir doktor. Daha önce kendisine doğum yaptıran tüm arkadaşlarıım çok memnun. Elbette gönğl isterdi ki bi kaç hastane olsun da seçim şansımız olsun ama elde bir tek Buhara var. Nenehatun hastanesinin bazı kötü yanlarını görüp duyduuktan sonra bu süreçte strese girmemek adına Buharaya gidiyorum ben. Dediğim gibi gayet ilgili doktorum. Hiç bir şeyi atlamıyor. Cinsiyet tahminlerini bile erkenden yapıp yanılmıyor. Ayrıca Buharada doğum yapan arkadaşlarımın çoğu hastanenin ilgisinden memnun. Normal de sezeryan da 2500 tl. İçinde galiba bi kaç poz fotoğraf, hastane hediyelikleri vb. olan bir paket bu. Arkadaşımın riskli gebeliği var o da Metin İngeçe gidiyor. Biraz aksi bir adammış ama iyi bir doktormuş.