Dkk Kızlar çilek şu an 13 Ocak’a kadar indirim döneminde üzerine birde kdv indirimi eklendi biliyorsunuz. Hal böyle olunca fırsatı kaçırmak istemedik oda takımımızı beşiğimizi aldık 🙏🏼 Uyku setini de oradan aldık fakat uyku setini kullanan var mı memnunmusunuz?
Dkk ozgeya çok teşekkür ederim 🙏🏼 Yatağı da mı çilek aldınız ? Rahat mj sizce ? Artık bebeğiniz dönüyordur anlamışsınızdır
ozgeya Dkk Evet Çilek’ten aldım. Dönmek ne kelime,yatağın içinde savaşıyor uyurken😁 Gayet memnun kaldık,bir sorun yaşamadık.Sertlik seviyesi vs bebeğime uydu
Dkk Ben büyük aldım canım 500-600 civarı olması gerekiyor. Çilek sitesinde bulabilirsiniz. Geleneksel beşik 60*120 benim
Dkk ozgeya maşallah 🙏🏼 Çok çok teşekkür ederim . İlk bebeğim pek birşey bilmiyorum açıkçası uyku seti için hiç bir yere bakmadım ölçüde sorun yaşarım diye. Şu an aklıma takıldı rahatladım :)
Dkk Sevim_13 ben oda takımındaki karyolayı büyüyen aldım. Beşik dediğim gibi 60*120 sallanabiliyor . Büyüyen varmı İnan bilmiyorum siteden bakmalısın