Kizlar uc gundur basim cok agriyo kaş ustu bolgem kafamin ustu odemim yok kilo artisim d normal tansiyonum da 10larda seyrediyor zehirlenme degildir dimi usutmus de olabilirim cok korkuyorum ve her seyden cabuk etkileniyorum bu durumu yasayan var mi zehirlenme daha mi farkli