DeryaToprak ben sabun yaptım. Tanesi 2 TL’ye geldi. Renkli kokulu sabun aldım 1 TL idi, çiçek aldım ip aldım sabuna doladım. Kare kutu aldım tanesi 50 kuruş idi sabunu içine koydum. Güzel oldu. İnstagramda tanesini 4 TL’ye satıyorlardı. Bunun yanına mika kutulara renkli badem şekeri alıp koydum iki renk kurdele ile süsledim. Sabunu da şeker kutusunu da karton pArlak poşete koydum. Poşetin üstüne pileksi kar tanesi şeklinde isim süsü yapıştırdım. Kendim yapınca piyasaya göre yarı yarıya ucuz oldu. Malzemeleri Eminönü’nden aldım.