Kubradmr Göbeğimde ve üst bacağımda iki gündür olan kaşıntı var. Sabah akşam bebek yağı biooil kakao yagı ceşitli seyler kullanıyorum aslında ama bugun çok bunalttı. Yaşayan çare bulan eczane ürünü kullanan varsa lütfen bilgi verin 🙏🏻