Esma1991 Arkadaşlar kayseri şehir hastanesinde doğum yapan var mı? Herhangi bir eleştirinin var mı? Ya da doktor önerisi olan var mı? Çok korkuyorum bu aralar çok hassasım.
1dem Esma1991 bende özel hastanede doktor sordum ama cvp gelmedi. Benim şansımdan heralde karşıma pek iyi biri çıkmıyor. Şuan erkilete gidiyorum iyi doktor. Arkadaşım devlette doğurdu çok memnun kalmış ama herkes öyle değil
Terspektif Esma1991 şehir hastanesinde Mehmet ak I önermişlerdi burada görmüştüm bir kere gidip muayene oldum Güler yüzlü bi adam. Ben ne olur ne olmaz kaydım olsun en azından diye gidicem bi kaç kere ama doğum düşünmüyorum orda. Zaten doğumda sanırım kim nöbetçiyse o ilgileniyormuş ne çıkarsa bahtına 🤷♀️ Benim arkadaşımın yengesi doğum için şehir hastanesine gitmiş baya bi sancı odasında yalnız kalmış doğuramamış sonra hüma ya götürmüşler apar topar orada yapmış.
Menekse123 Esma1991 Ben dogumumu orda dusunuyorum ve butun akrabalarim.nerdeyse orda dogum yapti cook memun kaldiklarini biliyorum ilk hamileligimde dusuk oldum icin orda kurtaj oldum ve bende cok memmum cok ilgili ve temiz simdi yine oraya dewam ediyorum doktorum havvacan ozdemir
Esma1991 Fakülteye muayene için gitti doktor resmen yanliş teşhis koydu bir daha gitmedim doğum için orasını düşünmüyorum 1dem özel hastanelerden hümada Cavit bey varmış giden herkes inanılmaz memnun
Meliha_nur Erciyes tıpta dogum yapan heralde hiç yok 😔 mecbur gidiyorum oraya ne yapcam hiç bilgim yok 😔 doktorlara güvenim de kalmadı
Darkgod Meliha_nur zaten çok detaylı durumlarda gidiyorum annemin ameliyatı ni da o yaptı iyi annem Boğazlıyan da devlet Hastanesi'nde kontrol oluyorum normal de burada ki doktorum mükemmel görümce m doğum yaptı ebeler ilgi on numara ama Kayseri yoo bilemiyorum
Hasret-38 Esma1991 ilk gebeligimde sürekli ona gttim inanılmaz bir doktr cokk iyi bn şahsen çok memnun kaldim
Esma1991 Kvsryld memnun kalmış mı hangi doktor yaptırmış sorarsan çok memnun olurum şimdiden çok teşekkür ederim
Meliha_nur Kvsryld normali merak ediyorum genelde sezeryan yapılıyo ben başta mecbur kaldım gittim risk var di birde güven kalmadı 3 doktordan dolayı şimdi son aylar ve ben ne yapicam hiç hiç bilmiyorum🤷♀️
Esma1991 Meliha_nur kısa boylu esmer bir doktordu ismini hatırlamıyorum beni öyle korkuttu ki ismini bile unuttum
Darkgod 1dem vallaha ilgili güzel muane ediyor annemin miyomu vardı Rahmi alınacaktı ona gittik almadı o sadece miyomu temizledi memnun kaldık yani