Kızlar dün rutin kontrole gittim 33 haftalık olduğum için artık gittiğimde nstye bağlanıyorum once nstye bağlandım sonuçları alip doktoruma indim ve bebeğin kalp atışlarının ortalama 180 olduğunu söyledi ki ben 250 yi gördüm o an cok fazla böyle giderse acil sezaryan dedi ve cok endişelendim sonra benim nabziminda 160-170 arasi seyir ettiğini söyledi benim yüksek olduğu icin bebeği etkilemis olabilirmiş yatış verdi bir gece hastanede kaldim 4 serum surekli bebegin ve benim nabzimi olcmeleri kan tahlilleri sonucunda cok şükür ikimizin normale döndü fakat testte aşırı kansızlık çıktı nerdeyse yok derecesindeymiş bu sekilde ameliyat imkansız masada kalırsın dedi bu konuyla ilgilenen baska bi doktor geldi ve kan takviyesi yapildi yarın kismetse tektat kontrole gidicem dualarinizi esirgemeyin benjm gibi olan var mi aranizda bu arada bebek 36. Haftaya es deger 2.750 kilo 49 cm boy uzun oldu hakkınızı helal edin