Seda_123 sagol cmm önerin icin .banada annem dışında yardım eden yok arkadaşlarım yapılacak bisey varsa yapalım diyorlar ama onlara da yaptırmak istemiyorum. Dediğin gibi kaynanamlarn da ne maddi ne manevi hiç biseye katkıları yok. Onlar hep kendi işi görülsün ister yaparsan iyisin yapmazsan kötüsün. Bende mesafemi koydum zaten şimdi doğum yaklaşıyor yanaşmaya başladılar.