Evet arkadaşlar doğum yapalı bir hafta oldu ben hala kendime gelemedim.. çok şukur oğluşum çok sağlıklı 🤲😊.. smdi geceyim doğum hikayeme.. 1 hafta önce gece 2 bucukta hafif hafif sancılanmaya başladım, doğum agrısı olduğunun farkındaydm başka bir sancıydı çunku, 6 bucuğa kadar bekledim.eşimi hemen uyantrmdm sancılarm 15 10 dakkaya inince kaldırdım eşimi.. torbamız hazırdı hemen arabaya bini0 hastanye gittik. Doktor catı kontrolu yapti 5 cm acklk var dedi ben çok şaşrmştm.cunku gerckten çok sancılı değildi bn 2 3 cm duşunmştm byle olursa doğumum coi kolay olacak dedim. Beni hemen dogum icij hazrladılar doktor 3 saat sonra çatı muayyenesi yaptı 8 cm olmuştu açklk bende yine acayip ağrı yoi cok sevnmştm doğumum kolay olacak diye. Suyumu patlattılr bu arada su patlatma hic korkulacak bişey degil sakın korkmayın ağrısı cok az. Beni doğumhaneye aldılr igne verdiler koluma serum taktılr asıl ağrı o zaman başladı 10 cm açlmştm ama.bebek bir türlü gelmiyordu 1 bucuk saat doğumhanede kaldm doktorum catın birz dar zorlanacksn dedi ağrı gelince ıkın ve son anda bebek ters döndü, beni hemen sezeryan almaya karar verdiler. Ameliyathanye girdm epidural verdiler ama epidural bende tutmadi çok agridan olsa gerek sonra genel anestezi ile sezeryana alndm ve bebegim dunyaya geldi cok sukur. Ama ben cok zorlandığım icin hic iyi degildim yerimden kımıldayamıyordum bebegimi 24 saat göremedim sonra yavaş yavaş kalkmaya başldm cok şukur bebegimi getrdler 5 gun hastanede kaldm şmdi evimdeyim hala kımıldayamiyorum tuvalete çıkacak kadar sadece annem ve kayınvalidem yanımda bebegime bakıyorlar ben sadece emziriyorum, kanimda da pıhtılaşma var iğne alıyorum. Ama cok sukur bebeğim sağ salem yanmda uyuyor, arkadaşlr insan ne yaşarsa yaşasn bir şekilde herşey geçiyormuş. InsaAllah Allaj herkse kolay normal doğum nasp eder sezeryanın sonrası kötüymüş.