_izel_12 Kocakafalimucizem Adem. Çok güzel. Benim kızım olucak ismi Sunay olucak. Oğlan olsaydı Adem koyardık
K1996 Kocakafalimucizem ben ilk başta emir asaf istedim ama eşim beğenmedi sonra enese karar verdik anlamıda çok güzel