Selam kizlar 34+4 haftalik hamileyim. Gebelik sekerim var sabah aç ve tok olcumleri yapıyorum. Buraya kadar sorun yok, ölçümlerim de normal. Aclik maksimum 90, tokluk maksimum 140 olmalı. Doktorum simdi bide aksamlari ac ve tok ölçüm yapmami istedi. Ama diyetimde 3 saatte bir yemek yiyorum hic aclik durumu olmuyor. Aksam seker olcumlerinde degerlerim kac olmali bilgisi olan var mi? Cunku sabahki gbi dusuk cikmiyor..