Merhaba hanımlar benim dün gece çok şiddetli bel ağrım oldu inanırmısınız alafranga tuvalete bile oturmakta çok zorluk çektim uzanıp yatamamayı bile söylemiyorum o derece şiddetliydi. Bugün ise öğlene doğru karın ağrısı başladı normal karın ağrısı gibi ama ara ara oluyor ve benim ilk gebeliği 36. Hafta dayım. Bu tarz belirti doğum başlangıcı gibi belirtiler olabilir mi?? 🙄