Aysenurrm Merhabalar bagcılarda iklim hastanesine Dr nehır bayrama gıdıyorum doktordan memnunum fakat hastane cok yetersiz geliyor 31 haftalığım ne yapsam bilemiyorum
Canselgly Aysenurrm ya ben 36 haftadayım tam bende basından beri nehir bayrama gidiyorum çok seviyorum doktoru eşim istemiyordu o hastaneyi ama ika ettim banada yetersiz geliyo ama doktorumdan memnunum 😞🤔
Aysenurrm Canselgly siz normal doğum mu düşübüyorsunuz ben sezaryen istedim ilk doğumum olucak inşallah
Aysenurrm Kbrmrt57 ben doğum yaptım 25 gün oldu hiç sıkıntı yaşamadım hastanedeki herkeste cok iyi davrandı herkes guler yuzlu
Kbrmrt57 Aysenurrm hastane ortamı falan temiz miydi tabiki hastane olduğu için hijyene dikkat ediyolardır ama görüntü sanki kirli gibi geliyor bir de doğumdan sonra falan ilgi alaka nasıldı
Aysenurrm Kbrmrt57 herkes cok ılgılıydı hıjyenle ilgili bir sıkıntımda olmadı oda temiz sadece biraz eski birsey istediğinde hemen halledıyolar zaten sureklı kontrol edıyolar bu kadar ılgı beklemıyodum bende cok memnun kaldım bebek hemsıreleri çok tatlı