Bencede tulum ben tulum ve zıbın çok aldım fazla bişe alamadım alt üst pantolon falan 3-6 6-9 aldım bebek çk çabuk büyüyor dediler bebek üşür biz antalyadayız mart doğum ama 3 aylıklar bile uzun kol zıbın aldım birde dikkat et bnde şimdi o korku var bu kadar aldık doldurduk ama hepsi giyecek mi hemen büyüyo büyük al sen canım yenidoğan sade hastane çıkışı aldım3 tane dedi arkadaşlarım ki 1 kere giyor büyüyr bebk die