4 haftalıkken çektirdim ağrıyan dişim artık iltihap kapmaya başladığı için bebeğimi daha çok etkileyeceğini söyledi diş doktorum bir özele gittim diş için gerçekten mükemmeldi hamilelere kullanılan atesteziyi uyguladı zaten gerekli işlemleri sağlıyorlar çok şükür kurtuldum şimdi 2 aylık olucaz hiçbir şey olmamış Allah ın izni ile rabbime güvenip gidin yollarınız açılacıktır Rabbim kurtarsın 😍