Hvvabyrm Kızkar ben 8+2 yim esımle kan uyusmazlıgımız var hala ıgne olmadk ne zmn ıgne olmam lazm doktorumada soylemeyı unuttm sızce ne zmn soylemem gerekırsı??
Muhendis_anne_ Hvvabyrm Kan uyusmazligi ilk bebekte degil 2. Bebekte sorun olusturur. Yanlis bilmiyorsam 2. Bebege hamilelik sirasinda igne vuruluyor..