Busracagrikorpe Merhaba kızlar 9+2 gebeyim çok Niğde bulantım ve halsizliğim dışında iyiyim yalnız birkaç gündür karın ağrısı var sizde durumlar nasıl🤗
EdaKnayenkartal Busracagrikorpe selam bende 9+4 benim de hep baş ağrım ve mide bulantım oluyor ama öyle kusma yok halaizlikte var tabiii 🤰
EdaKnayenkartal Busracagrikorpe bu ara da bende de bi kaç gündür oluyor karın ağrısı ama çok hafif bi ağrı
ElcnErdgnn Selam bende 9+4 👶 yorgunluk halsizlik en fazlada baş ağrısı yaşıyorum onun dışında mide bulantisiyla pek bir sıkıntı yasamiyorum 😊
Seda9391 Selam canım bende 9 haftalığım şimdiye kadar hiç mide bulantısı yaşamadım halsizlik ve tansiyon düşüklüğüm var.
Deletedmom00170 EdaKnayenkartalAllah isteyen;Dileyen: o duygunun hakkıni verebilecek herkese anne baba olmayı nasip etsin inşallah içisıra beni de inşallah💙
ElcnErdgnn EdaKnayenkartal aynı benimde malesef ki bu şekilde nasıl günler geçecek hıç bilmiyorum bazen günlerim bana zehir oluyor😐
NilaydilDayolu Selam bende 9+1 mide bulantısından hiç birşey yiyemiyorum kilo verdim, kokular beni mahvediyor mutfağa giremiyorum buna çare bulan varsa paylaşsın çok memnun olurum .
Busracagrikorpe NilaydilDayolu bende aynıyım 3 kilo verdim çok iyi geldi diyemem ama bir nevi azaltmasına yardımcı doktor premesis verdi onu kullanıyorum
Caglaunul Bende 9+1im kusmalar bitti ama bulantım devam ediyor yemek yedikçe. Bir de belim çok ağrıyo tutulmuş gibi sürekli ☹ Ama şükrediyorum herşeye bebeğim iyi odun yeter ki bir de yarına randevu aldım sabah açık yeşil sarı arası akıntım gelmişti onu sorucam
NilaydilDayolu Caglaunul o şekil de akıntı benden de geliyor vücut susuz kalınca rengi değişiyormuş galiba akıntının.
Seda9391 Caglaunul aynen benimde dedigin gibi akıntım oluyor 9+1 bende yarın kontrole gidip sorucam normal mi acaba ☺
Busracagrikorpe sercen kusma Yok ama bulantım var herşeyden tiksiniyorum ayakta kalınca belim ağrıyor sabaha kadar tuvalete koşuyorum ve uykusuzluk cabası ayrıca hep yüz üstü yatmamdan dolayı olduğunu zannediyorum uyandığımda karnımın içi ağrıyo acıyo uzun süre öyle yatmışım gibi ve yemekten sonra çok yemişim gibi şişip kalıyorum sofra başında 🤰🏻🤰🏻