Merhaba arkadaslar benim 2. Dogumum ilkim sezeryan dı 37+1 haftalık gebeyim 36 haftaya kadar makat gelişti 36+6 da kontrol e gittim normal doğum pozisyonuna geçmiş dedi fakat 2 gün sonra yani bugün oturduğum yerden iç. Çamasırım ıslancak sekilde içimden ılık bisey geldi su mu akıntı mı anlamadım Bi anda su gibi ama Kaygan 😑🙄