nagolinda tubaemrah45 ilk iğneyi vurdu kustum. Kusunca uğraşamıcam deyip genel anestezi yaptı. Devlet ama iyice konuş. Hanzo birine denk gelme
Elif_sahra60 tubaemrah45 sanmıyorum mecbur kalınca sezaryan yapıyorlar ama sizin demek istediginiz epidural normal dogummu yoksa epidural sezaryanmı?
Busra5341 tubaemrah45 yapmiyorlar diye biliyorum canim devlete gidipte normal yapan arkadaslarima hic secenek olarak sunulmamis hic ama tabi net bir bilgim de yok