NaimeYilmaz SeyranErsoyoztrk 3.gunden sonra doktora gıtmelısnz hamılelıkte ıshal su kaybı yasandıgı ıcın tehlıkelı olabılıor gunde 1 ıshale normal dıor benm doktorum 3 gun surerse mutlaka gel demıstı bol bol su ıcmem lazım