Merhaba kızlar 36+3 hamileyim dün gece sabaha kadar uyudum uyandım adet sancısı gibi bi sancıyla ve aynı zamanda belimde ve bacaklarımda da ağrı vardı. Sabah gecer dedim ama akşam üzeriye kadar yine devam etti ve kasıklarımda da yürürken baskı hissediyorum. Eşim doktora gidelim dedi ama istemedim yalancı sancı mı anlamıyorum doktorum yalancı sancı dinlenince gecer demişti ama bu dün geceden beri yavaş yavaş devam ediyor ? Gercek sancı olsa şiddetlenmez miydi ? Birde eşim polis bu gece görevde gercek sancıdır die korkuyorum şu an.