Aras-Altay beni korkutuyorlar rahim azğı açılıyor falan dşye ama benim ağrım yok sadece kızım sol tarafta toplanıyor. Bşde ben sürekli iyi diye sola yatıyorum. Ondanda olabilir mi acaba. Ama haftaya dr a gidicem inşallah yine de bi baksın. Çok korkuttular beni