mermeral Arkadaşlar dün kontrolüm vardı. Doktora gittim şükür her şey iyiydi. Geldikten sonra bebeğim çok güzel hareket ediyordu. Ama bugün gün boyu hiç hareket etmedi. Korkuyorum. Bi şey mi oldu acaba? Sizce ne yapayım?
Deniz_1987 mermeral dün bendede kıpırdamadı korktum ama endişe etmedim çünkü kendimi yorduğumu hatırladım temizlik filan yapmıştım. Bi bardak nesguik içtim sonra çikolata yedim ve sağa yattım hafif kıpırdadı ama içime sinmedi sonra bebeğimle iletişime geçtim🙊 karnımı okşadım ve hadi anneye tekme at korkuyo dedim ve o an iki tekme attı dünyalar benim oldu🥰 Ben şuan 29 haftalığım ve karnımın içi çok dar olduğundan yerininde azaldığını düşünüorum😞
Eun123 mermeral bugün bana da oldu aynısı gece çok hareket etmedi sabahın köründe tatlı şeyler yiyip uzandım tekrar hiç hareket etmedi sonra minik minik hissettim hareketlerini normalde baya hareketliydi sert vururdu şimdi bildiğim duaları okudum biraz ve normale döndü çok şükür.. daha yeni geldi aklıma okumak bugün bütün elim yüreğimde hiç doğru düzgün hareket etmemişti
Bgiritli94 mermeral bende 29+2yim bugün sabahtan beri çok tempolu birgundu epey yoruldum benimki de bugün bayağı durgun ama seyirme şeklinde de olsa hissediyorum
mihrinazsumbul mermeral soğuk süt meyve suyu içip ellerini karnına koy soğuk içince biraz daha hareketleniyolar. Deneyip hala hissetmezsen git görün tekrardan doktora bence. Bazı zmanlar bende hissetmesem gün boyu ne yemek ne temizlik yapasım geliyo o yüzden rahatsız ediyorum sırt üstü uzanıyorum soğuk süt içiyorum ellerimi koydugumda kıpırdadıgını yer değiştirdiğini hissediyorum anca öyle başlıyorum işlerime😣 Rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın karnınızı doyurun sessiz bi yere geçin hissetmeye çalışın aksi halde tekrar gidin bi görünün
tuba-ozdogan bende tam 29+2 yim canım hareket kısıden kısıye deısır cok mu ayakta kaldın da hıssetmedın kı
mermeral mihrinazsumbul teşekkür ederim. Tavsiyelerinizi deneyeceğim, inşallah hareket eder. Çok üzülüyorum
cubukkraker Bazen uyuyup duruyor yaramazlar benimki de geçen hiç hareket etmedi gibi geldi bana oysa yer falan değiştirdi ben endişelendim bişeyler Yedim içtim sol tarafa yattım bolca su içtim bana mısın demedi doktorumla konuştum için rahat etmeyecekse bi nst görelim dedi gittim gayet iyi bişeyi yok uyuyormuş yavrum 😍gün boyu uyudu sanki 😍 stres de cok etkiliyor sakin olun sevin ufaklığı dinlenin bi de süt gerçekten işe yarıyor tatlı bişeyler ve süt✌🏻
mermeral Bgiritli94 ben aslında çok rahattım bugün.Hiçbir iş yapmadım zaten hareket etmediği için içimden bir şey yapmak gelmiyor
Xxxcre3521 mermeral kuran okuyun inanın şifa olup hareket edecektir canınızı sıkmayın lütfen İnşaAllah kötü bişey yoktur Allah’a emanet olun İnşaAllah
mermeral tuba-ozdogan pazar günü diye gidemedim. Acilden de gitsem ilgilenirler mi diye düşündüm karar veremedim bir türlü. Ama hafiften kıpırtılar hissettim gibi az önce şu an yine bekliyorum yine gelsin 🙏🙏🙏🙏
sokomel Birkaç kere oldu bana da, hareketsiz gibi gelince sola yatıp karnıma vuruyorum çok hafif hafif. Öksürüyorum, o da karnı sarsarmış. Bi şekilde huzursuz edip hareket ettiriyorum. 😬 Biraz uğraş bence yan yatıp öksür, karnına pıt pıt yap.