Bende 5 aylık hamileyim ama daha yemek yemişimde göbeğim cıkmış gibi 17 haftalıkken görenler bu çocuğu nerende taşıyorsun diyorlardı 😂 smdi yavaş yavaş çıkmaya başlıyor ama en güzeli çok çıkmaması hem hareketlerin kisitlanmamasi açısından hemde çatlaklar çok olmaz