Melis245_ Kızlar 37+2 hamıleyım Allah ısteyenlere nasip etsın 🙏🏻 karnım son günler aşırı sertlewıyor,doğum böyle mı başlıyo ya ne
EzgiCetin Melis245_ ☺️ Doktoruma karın sertleşmesini ve kasılmasını nasıl anlarım diye sorduğumda toplanma kasılma ve gevşeme demişti. Sürekli bir sertlik değil de toplanıp sertleşip gevşeme şeklinde olursa doğum belirtisi olduğunu söyledi ;) az kalmış sağlıkla alın kucağınıza 🙏
Melis245_ EzgiCetin gunduzleri degilde gece olunca toparlaniyo sanki karnimin duz ortasina woyle poposu sanirim olacak😀amma sanci falan hic biwey yok