Tugceeeky ilk gittiğim doktor bana bebegın düşeceğini genetikte bir bozukluk olabileceğini rahmimin de hamileliği bitirmek istediği için kanama yaptığını söyledi ama genetik problemli bebekler genelde düşerlermiş. Diğer gittiğim doktor ise bana ilk kendini yordun mu dıye sordu evet yazlık evımden kışlık evıme taşınmıştım o ara yük kaldırdım bayağı kendimi yordum dedim doktor kendini yorduğun için kanama alanı oluşmuş rahminde, çok kanamalı hastam var benim sakın korkma demişti. Sizde korkmayın gönlünüzü ferah tutun benden parça parça kan pıhtıları düşüyordu kanamayla birlikte tam elimin yarısı büyüklüğünde. 2li testim güzel çıktı detaylı ultrasonda 10 gün sonra yaptırıcam suanlık hiçbir sıkıntı yok Allah'a şükür sizde de olmaz inşallah Allah'ın izniyle sağlıkla kucagımıza alırız bebeklerimizi🙏🏻