Dilaraturan56 40+4 hafta oldu sancilarim duzenli olmasina ragmen bu zamana kadar hic acilmam olmadi son kontrolumde cocugun kanalda olmadigini da soyledi doktorum sizce ne yapmaliyim lutfen yardimci olurmusunuz
Visnelikek Benim düzenli sancım vardı. 8 cmle hastane gittim. Hastane de kanala girdi. Korkmayın dua edin. Sizin için yol belli . Allah’a teslim olun sadece elinizde geleni yapın ve gerisini bırakın. Allah kolaylık sağlık versin inşallah 🤲🏻🤲🏻