İyi akşamlar kızlar. Daha öncede post açmıştım. Hcgm 132 iken üç gün sonra 174 olmuştu. Doktor hcg takibi verdi ve ben iyice umudumu kaybetmiştim. 2 gün sonra çok güzel bir şekilde arttı. 389 oldu. Artk haftaya gel keseye bakalım. Hcgyi de çok kafana takma dedi. Ama ben çok çok fazla takıyorum. Yarın başka bi doktora tekrar gidicem. Arttı mı diye kan vericem. Sürekli birşey olacak gibi geliyor. Kötü düşünmek istemiyorum. İçimi karartmak istemiyorum. Napabilirim. Lütfen bana fikir verin 😕