Bence teste aldanmayın. Ben 2 defa test yaptım negatifti. Ama içimdeki umudum hep hamile olduğumu söylüyordu. Çok dua ettim hep İhlas süresi okudum elim karnımda iken. RABBim bana da salih sağlıklı evlat nasip et dedim suan 5 haftalik hamileyim. Eğer adetiniz geçti ise mutlaka sağlık ocaginda kan testi verin.Hayirlisi ile size de nasip etsin Rabbim