mrvmrv123 hiçbirşey almadım.hali ve beşik aldım simdlik. Şifonyer alacağım birde. Perde avize . Bitti gitti 😂 dolap vardı 3kapili. Oda yapmak istedim ama ilerde 4 5 yaşına gelinceye bi birikim yaparım belki diye ozamana saklıyorum kendimi. Çilekten alacaktık ama fiyatı gözünü korkuttu. Borclarimiz vardı. Doğum parası var. Bebeğe ıvır zıvır ona gidiyor. Muayene parası var derken. En iyisi beşik dedim. Hatta oda sayım olmasaydı kesinlikle hiç yapmicam yatak odamda yatıracaktım