Kizimgeliyor Merhabalar.Merak ettiğim birşey var ben ayrıntılı ultrasona giricem fakat bundan önce hiç bir testimi yaptirmadim.2 li 4 lü vs.ayrintilida bebeğimde bir sağlık sorunu var ise cikarsa(down sendromu) gibi.Birde bize cd gibi birşey veriliyormu?
1987gokce Kizimgeliyor gittiğiniz kuruma bağlı tamamen cd verip vermemeleri. Ama rapor veriliyor kendi doktorunuzun değerlendirmesi için.
GizemDksz Kizimgeliyor evet bütün iç organlarına, çene yapısına, dudaklarına, ellerine, parmak sayılarına, kalp odacıklarına vs. Her şeyine bakılıyor. 😊 inşallah hiçbir sorun yoktur. Cd ise hastaneye göre değişiyor. Bana verdiler.
Kizimgeliyor 1987gokce anladım.cok sağolun ya ben duymustumda cd veriolar diye demekki dediginiz gibi hastaneye bağlı.peki dediğim gibi bir problem varsa çıkıyor degilmi ?
1987gokce Kizimgeliyor Allah korusun kondurma kötü bişey öncelikle sağlıkla sihhatle al kucağına yavrunu. 2li testte de zaten kesin hastalık tanısı yok sadece risk var mı yok mu onu söylüyor. Yani bişey varsa ki inşallah yoktur tabi görülüyor.
Kizimgeliyor 1987gokce amin 😊 ne bilim ense kalinligina burun kemigine felan bakilmisti cok saglikli dedi doktorum ama iste insan biyerlerden bisey duyunca anne olarak evham yapiyoruz 😶
1987gokce Kizimgeliyor düşünme kötü şeyler evham için dua oku canım. Bak kendi doktorun da bişey görse söylerdi. Üzme bebeğini de kendini de 😊
SerapKinyas Arkadaşlar benimde kesem büzüştügü için kalp atışı duyamadık çarşamba günü tekrar bakıcak duruma göre alınıcak galiba😭😭😭
1987gokce SerapKinyas Allah şifa versin mübarek aylara girdik Rabbim kucağını sağlıkla evladınla doldursun inşallah çok üzüldüm
Kizimgeliyor Aaa ilkkez duydum böyle bişeyde rabbim hepimizinkine sağlık sıhhat versin yaa hayirlisi ile alsak kucagimiza