cennet13 38+5 haftalık hamileyim, sabahtan beri agrım vardı, tuvalete gittim kanamam var, acaba Nişan mi yoksa doğuruyor muyum?😭 hastaneye gitmem lazım mı , şu an da sancılarım var ama dayanabilecek kadar
Deletedmom317 cennet13 kanamam var diyorsun hemen gitmen gerekmez mi?? Buradakiler dr mu cnm git bence
Muhendisannee Ben de dun aynisini yasadim, gitme dr. a gerek yok diyenler olsa da gittim icim rahatladi, bir gidin görünün bence en sağlıklısı
Zeynepcoskun Bence gitmelisin buradakiler ne kadar yardımcı olabilir bir doktor görsün hem içinde rahatlar
Zeyk cennet13 haftan baya önde biz ne bileceğiz ki gitme desek birşey olsa nolcak kanamada varmis durma git bence
Syst333 cennet13 canım kanaman varsa nişan şeklinde değilse mutlaka git plasenta ayrılması olabilir bu da hayati tehlikeli bi durum riske atma
busrasahinn cennet13 canım eger akıntı degilse hemen git ne olur ne olmaz bana doktorum kanaman olursa suyun gelirseutlaka gel demişti
Deletedmom6 cennet13 Kanaman varsa tehlikeli birşey olabilir çünkü nişan olsa akıntı olması lzm bence bir doktora git .