Snamp Kizlar doktor neye gore doğum tarihi veriyor mesela uygulamada 30 nisan diyor 2gun sonra doktora gidicem doktor da son adet tarihini mı baz alıyor yoksa ultrasona gore mı kafama takıldı bilen varmı gidince doktorada sorcam merak ediyorm
CiaoBella Snamp sezaryen değilse tarih olmuyor. Benimkine ben sordum ne zaman gelirse dedi. Hakikaten de doğru; programın dediği tarihi üç gün geçtim daha gelmedi. Bugün yine kontrol var.
Snamp CiaoBella Oğlum da da normal doğum yaptim tam doktorun dediği gunde doğdu bi kac gun erken yada geç doğabilir dedi ama tahmini tarih veriyor ama neye gore veriliyor