Özelde para aldıkları icin bağıramıyorlar asla sikayet korkusuyla devlet hastanesinde her an dogum yapan anneler var kötü ebeler kadar iyileri de var diye duydum ben 20 haftalık hamileyim canım ali kemal belviranli kadin dogum hastanesine gidiyorum doktorumdan da cok memnunum hastanenin herseyinden memnunum tabiki bende olumsuz yorum cok duydum ama maalesef ozellerde aşırı pahalı hamileligin boyunca dikkat edip o günde yanında halden anlayan insanlar olursa hersey yolunda gider insallah biraz akışına bırakmak lazım diye düşünüyorum imkanin varsa ozelde doğur yoksada fazla bi seçeneğimiz yok zaten 😊🤗