Her hamile gibi ben de yaşadım bu durumu. Ne iyi geldi dersen, tavsiyeler üzerine çarşafımın altına kalıp sabun koydum ve sanki gerçekten işe yaradı. Dar kıyafetlerden kaçındım. Magnezyum açısından zengin beslenmeye çalıştım ve ilerleyen süreçte Zaten doktorumun tavsiyesi ile (alt karın bölgesi ağrıları için) magnezyum tableti başladım.
banyodan çıkarken ayaklarıma soğuk su tuttum. Ödemden mümkün olduğunca kaçındım. Ayaklarımı kalp hizasında tuttum, az tuzlu yedim. Şimdi 34.haftadayım ve haftalardır kramp hissetmiyorum çok şükür.