AtesveAnnesi Emel_11 Emel_11 sümmessebile yesserah bunu okuyun bol bol Rabbim sular seller gibi geçirsin kalktım ilk iş baktımki ne durumdasınız
Feyzzzz Emel_11 iyi maşallah canım toparlanırsında hemencecik inşallah😊🙏🏻 İkinizde iyisinizdir inşallah daha
Cimen-gozlu Normal doğum mu sezaryen mi canım 😊 Rabb'im yavrunu sağlıkla sıhhat ile büyütmeyi nasip etsin inşallah
Emel_11 Cimen-gozlu normal doğum oldu şükür:) zorlandık ama şükür ☺️ Ve dikişlerim var napıcam bilmiyorum acıyor nasıl rahat ediyorsunuz fikir verirmisiniz
Emel_11 Sema1994 rabbim senin de evldını sana bağışlasın doğumun her ikiside güzel normal de sezeryan da önemli olan bebeğimizi sağlıklı kucağımıza almak
Emel_11 Feyzzzz iyiyiz de benim dişlerim çok kötü ya :( nasıl uzanacğımı bilmiyorum gece ilaç verdiler uyku yapıyordu acı uyandırmıyordu öyle ama halende acıyor napcam bilmiyorum