Ysmn2735 İsime bir türlü karar veremiyorum kızlar sizce hangisi daha güzel yada sizin beğendiğiniz isimleri paylaşıp yardımcı olurmusunuz💕 Beril Asya Nilda Eliz Arya
RabiaOkan Liva= Hazreti Muhammed’in sancağı demek. Liva’ül Hamd Bemim bebeğimin cinsiyeti belli değil ama ismin anlamı hoşuma gidiyor. Kız annelerine fikir olsun.
Mickeylover Sehzadee 😄 Asya kıtası doğayla ilgili ne güzel 😄 Nisan güzel bence Doğa da güzel ben biraz böyle doğayla ilgili isimleri seviyorum sanırım 🙈