Tombulkelebek kuzum bak hangisi içine siniyorsa onunla devam et. Ben de ilk giderken beğenmezsem Cahit hocaya giderim diye düşünüp uygun fiyatlıdan başlamıştım ama memnun kalınca devam ettim. Bi de herkesin doktordan beklentisi başka oluyor. En güzeli kendin görüp karar vermek 😂😂ama dediğin gibi Ersat hoca biraz soguk sanırım benim arkadaşımda 7 ay kadar onunla devam etti sonra Murat hocaya geçti 😂